Skydebaner / Udlejning af baner

Udlejning af baner

Skydebanerne i Ribe…

Alle kan leje sig ind på vores baner, også uden for vores normale trænings tider, (træningstider kan ses under hver enkelt bane) det gælder vores store Sporting bane med 11 maskiner hvor duerne kommer i mange forskellige retninger, vores traditionelle jagtbane med 4 maskiner eller Riffelbanen med både 100m og 200m..

Fælles for alle baner er at hvis man som lejer kommer vil der ALTID være en instruktør fra jagtforeningen på banen.

Lejen udgør 600,- pr flugtskydnings bane, for 4 timer + Duer og patroner..

For riffelbane 600,- inkl skiver - ligeledes for 4 timer

Hvis man ønsker at låne et gevær til flugtskydnings banen kan dette arrangeres for 350,-

Det understreges at INGEN kan leje nogen af banerne UDEN at der er en af Ribe jagtforening godkendte instruktører til stede..

Der vil være mulighed for køb af patroner, vand og øl på banen så har du en firma dyst, familie kamp eller blot lyst til privat træning i skydning, så kontakt Ribe jagtforening og vi vil gøre hvad vi kan for at hjælpe dig.

Ønskes Jægergården sammen med en af skydebanerne, skal den bestilles særskilt. Så ønsker man at komme ind, og evt. nyde medbragt mad, kræver det at man har bestilt den.

Banerne bookes gennem Thomas Bendesen Tlf. 30868547 eller på mail

tbejagt@gmail.com