Jægergården

Ribe Jagtforening har til huse i Jægergården. Jægergården er placeret ca. 3 km øst for Ribe Banegård i det smukke Tange Bakker og lige på nordsiden af Ribe Øster å.

Jægergården er stillet til rådighed af Esbjerg Kommune mod et beskedent beløb til husleje, men er i sin tid bygget af medlemmer fra Ribe Jagtforening.

Selve lokalet er 97 m2 stort og derudover er der ca. 30 m2 til køkken, depot samt herre/dame toilet.

Der er stole og borde til 60 personer.

Huset er udstyret med service, kaffe kaffemaskiner, industri opvaske maskine, osv. osv. så det er nemt at holde fest her.

Vi arbejder på at kunne uploade en komplet inventarliste snarest :-)

Leje af Jægergården

Alle kan leje Jægergården, og den bliver flittigt brugt til fødselsdage, konfirmationer, jubilæer, bryllupper, osv.. Huset kan lejes efter følgende regler:

Dispositionen over huset aftales ved booking. For leje i weekenden, har man typisk adgang til huset fra kl. 17 dagen forud for arrangementet, og så til kl. 12 dagen efter, således der er mulighed for både at få forberedt samt at få rengjort huset.

Huset modtages og afleveres rengjort. Ekstra Rengøring afregnes med 375 kr pr. time, hvis det ikke er rengjort tilfredsstillende.

P- pladser er kun foran jægergården, samt en plads øst for huset.

Lejen udgør 2500,00 kr., hvor det fulde beløb betales ved bookning.

Evt. uheld med glas, bestik og service afregnes efter nedenstående takster:

ALLE Glas og lysestager………….……………………….25,- pr stk.

ALT Bestik og service pr stk………………………………20,- pr stk.

Forespørgsel på booking - svartid op til 1 uge

Forespørgsel på leje af Jægergården kan foregå ved at udfylde nedenstående kontaktformular, hvorefter vi kontakter jer på mail. Tjek kalenderen på denne side, for at se om Jægergården er ledig på den ønskede dato.

Påkrævet
Greenwich Mean Time (UTC)
Påkrævet

• slide

Kalenderen herunder viser, hvornår Jægergården er ledig.  Klik på de enkelte reservationer, for at se mere info om tidspunkt.